facebook
Ενεργοποίηση πιο προσπελάσιμης λειτουργίας
Απενεργοποίηση πιο προσπελάσιμης λειτουργίας
Παράλειψη εντολών κορδέλας
Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Απενεργοποίηση κινούμενων σχεδίων
Ενεργοποίηση κινούμενων σχεδίων
Σύνδεση / Εγγραφή
ΕΣΠΑ για κινητές συσκευές ΕΣΠΑ για desktop
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών
Γενική Γραμματεία ΕΣΠΑ
  • ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ
    • Όλες οι προσκλήσεις
    • Προγραμματισμός Προσκλήσεων
    • Διαγωνισμοί
  • ΝΕΑ
  • ΤΟ ΕΣΠΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
    • ΕΣΠΑ 2021-2027
    • Πολιτική της Συνοχής
    • Προγράμματα ΕΣΠΑ
    • Διαχείριση ΕΣΠΑ
    • Οδηγίες Προβολής και Επικοινωνίας
    • Ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη
  • ΕΡΓΑ
    • Έργα ΕΣΠΑ
    • Έργα Στρατηγικής Σημασίας
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • Helpdesk
    • Υπηρεσίες ΕΣΠΑ
    • Υποβολή καταγγελιών

  • Αρχική σελίδα >
  • Τα νέα του ΕΣΠΑ

Τα νέα του ΕΣΠΑ

  • Ενέργειες
  • Εκτύπωση σελίδας

Με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ η ανάπτυξη του προαστιακού σιδηροδρόμου Δυτικής Θεσσαλονίκης, προϋπολογισμού 15 εκατ. ευρώ

23/9/2025

Η έναρξη του έργου ανάπτυξης του προαστιακού σιδηροδρόμου Δυτικής Θεσσαλονίκης, συνολικού προϋπολογισμού 15.000.000 €, με συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, στο πλαίσιο του Προγράμματος «Μεταφορές» του ΕΣΠΑ 2021-2027, ανακοινώθηκε απο τα Υπουργεία Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών.

Η σχετική πρόσκληση εκδόθηκε με απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκου Παπαθανάση, σε συνεργασία με τον Αναπληρωτή Υπουργό Μεταφορών Κωνσταντίνο Κυρανάκη.

Στο πλαίσιο αυτής της πρόσκλησης προβλέπεται η ανάπτυξη του προαστιακού σιδηρόδρομου Δυτικής Θεσσαλονίκης με αξιοποίηση της υφιστάμενης υποδομής και  την κατασκευή όλων των απαραίτητων έργων (νέες αποβάθρες, στέγαστρα, πεζογέφυρες, Η/Μ εγκαταστάσεις, χώροι στάθμευσης και έργα πρόσβασης), καθώς και την εγκατάσταση σύγχρονων συστημάτων σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης.

Το νέο δίκτυο θα περιλαμβάνει συνολικά επτά Σιδηροδρομικές Στάσεις: Σίνδου, Αγχιάλου, Διαβατών, Κορδελιού, Επτανήσου, Μενεμένης και Νέος Σ.Σ. Θεσσαλονίκης. 

Θα αναπτυχθεί σε δύο κλάδους από τα δυτικά (προς Σίνδο και προς Αγχίαλο – Διαβατά) και έναν ενιαίο κλάδο προς τα ανατολικά, έως τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης.

Δικαιούχος του έργου είναι οι ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ ΕΛΛΑΔΑΣ Μ.Α.Ε., με στόχο την ανάπτυξη και αναβάθμιση του υπεραστικού και προαστιακού σιδηροδρομικού δικτύου σε περιφερειακό επίπεδο, διασφαλίζοντας ένα ασφαλές, συνεκτικό και διαλειτουργικό σύστημα μεταφορών υψηλής ποιότητας για τη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή.



Είδος

Ανακοίνωση

Ημερομηνία τελευταίας τροποποίησης: 23/9/2025

Επιστροφή στα αποτελέσματα

Δείτε επίσης

  • Ο Δήμος Αθηναίων γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο με ένα 24ωρο γεμάτο δράσεις για κατοίκους και επισκέπτες
  • Δύο νέες δράσεις ενίσχυσης επιχειρηματικότητας με πόρους του ΕΣΠΑ στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
  • Ολοκληρώθηκε η αποκατάσταση του Ι.Ν. Αγίου Νικολάου στο Ναύπλιο, με πόρους του ΕΣΠΑ
  • 89η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης - Κοινή Εκδήλωση ΕΣΠΑ 2021-2027 – ΕΑΤ: «Η Στήριξη της Μικρομεσαίας Επιχειρηματικότητας – ...

Περιοχή μελών

  • Σύνδεση
  • Εγγραφή
  • Τα προγράμματά μου
  • Γιατί να εγγραφώ;
www.espa.gr
  • Ευρετήριο όρων
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Προσβασιμότητα
Logos για το footer