Προγράμματα - Προσκλήσεις
Πολυκαναλικό Σύστημα Ενημέρωσης και Εξυπηρέτησης πολιτών 1555
Έχει λήξει
Λειτουργία του Πολυκαναλικού Συστήματος Ενημέρωσης και Εξυπηρέτησης πολιτών «1555», το οποίο λειτουργεί ως ενιαίος αριθμός επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πολιτών σε 24ωρη βάση, επτά ημέρες την εβδομάδα και είναι δωρεάν για όσους καλούν.
Καλύπτει το σύνολο των εποπτευόμενων φορέων και υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων ΕΦΚΑ, ΟΠΕΚΑ, ΟΑΕΔ, Υπηρεσίες Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Εργασιακά Θέματα (ΕΡΓΑΝΗ), Ισότητα Φύλων και Δημογραφική Πολιτική, καθώς και τα θέματα Βίας Κατά των Γυναικών, όπου οι κλήσεις παραπέμπονται στο ειδικό τηλεφωνικό κέντρο 15900).
Συμβάλλει επομένως καθοριστικά στην εξυπηρέτηση των πολιτών και στην αποτελεσματική ανταπόκριση της διοίκησης στα ερωτήματα και ζητήματα που τίθενται συνεχώς από τους ασφαλισμένους, τους εργαζομένους, τους ανέργους, τους ανασφάλιστους και τους συνταξιούχους.
Με την προτεινόμενη δράση, ο ενιαίος αριθμός επικοινωνίας θα εξελιχθεί σε ένα Πολυκαναλικό σύστημα ενημέρωσης και εξυπηρέτησης πολιτών 1555, συνδυάζοντας τηλεφωνικό κέντρο, web mobile εφαρμογές ενημέρωσης,εξυπηρέτησης και διεκπεραίωσης αιτημάτων πολιτών (εφεξής καλούμενο 1555). Οι κύριες δραστηριότητες του πολυκαναλικού συστήματος θα περιλαμβάνουν την υποδοχή των αιτημάτων των πολιτών, την παροχή πληροφόρησης, την καταγραφή και επίλυση εξατομικευμένων θεμάτων, μέσω συστήματος ticketing. Το σύστημα εκτιμάται ότι θα δέχεται 16.000 περίπου κλήσεις ημερησίως ενώ τα αιτήματα κλήσεων του back office υπολογίζονται σε περίπου 1.050 αιτήματα ημερησίως.
Για την κάλυψη των ανωτέρω δραστηριοτήτων, οι δράσεις που θα συγχρηματοδοτηθούν αφορούν σε:
- Λειτουργία Δομής Επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πολιτών «1555»
- υπηρεσίες συμβουλευτικής διοικητικής και διαχειριστικής υποστήριξης για την υλοποίηση του έργου
- Πληροφοριακό σύστημα πολυκαναλικής εξυπηρέτησης
- Ποιοτική αξιολόγηση και συνεχής βελτίωσης
- Ενέργειες ενημέρωσης και Δημοσιότητας και έρευνες ικανοποίησης κοινού.
Ενώ παράλληλα εξασφαλίζεται:
- Ενιαία συντονισμένη λειτουργία της διοίκησης προς πολίτες/επιχειρήσεις για τα εργασιακά θέματα και θέματα κοινωνικών υποθέσεων
- Γενική και προσωποποιημένη εξειδικευμένη πληροφόρηση προς όλα τα φυσικά και νομικά πρόσωπα που ζουν ή δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα
- Ψηφιοποίηση της επικοινωνίας μεταξύ διοίκησης και πολιτών εξασφαλίζοντας ταχύτητα, εγκυρότητα, φιλικότητα και ελαχιστοποιώντας της προσωπικές επαφές.
- Συνεπή, ασφαλή, αξιόπιστη και έγκυρη διαχείριση αιτημάτων
- Μεγιστοποίηση της χρήσης υφιστάμενων συστημάτων πληροφορικής και αποφυγή μετακινήσεων και συγχρωτισμού σε υπηρεσίες και δομές εξυπηρέτησης.
- Ταχύτερη διευθέτηση σημαντικού αριθμού εκκρεμοτήτων
- Επίτευξη οικονομιών κλίμακας
- Μείωση του κόστους λειτουργίας και αύξηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών
- Διατήρηση 300 θέσεων απασχόλησης για όλη τη διάρκεια εκτέλεσης του έργου.
Το εν λόγω έργο είχε ενταχθεί στο ΕΠ ΜΔΤ 2014-2020 (MIS 5183762), το οποίο χαρακτηρίστηκε ως τμηματοποιημένο (phasing), στην ΠΠ 2014-2020, καθώς η χρονική διάρκεια υλοποίησης του φυσικού αντικειμένου
εκτείνεται πέραν της προγραμματικής περιόδου 2014-2020
Το Πολυκαναλικό Σύστημα Ενημέρωσης και Εξυπηρέτησης πολιτών 1555 που λειτουργεί στο Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, αποσκοπεί αφενός στην υλοποίηση έργων ανάπτυξης εργαλείων και μηχανισμών για την εφαρμογή της προτυποποίησης και τον εξορθολογισμό διαδικασιών και αφετέρου στην αξιολόγηση διοικητικών επιβαρύνσεων, στον επανασχεδιασμό διαδικασιών και στην υλοποίηση σχετικών δράσεων εφαρμογής τους καθώς και σε συναλλαγές ευρείας από τους πολίτες ζήτησης που προτείνουν οι φορείς του δημοσίου.
Στο πλαίσιο του Ειδικού Στόχου 4.β της Προτεραιότητας 1 του ΠΑΔΚΣ, εντάσσονται παρεμβάσεις που αφορούν στο εκσυγχρονισμό, την προσαρμογή και ενίσχυση των θεσμών και των υπηρεσιών για την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς εργασίας, την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στο σύνολο του εργατικού δυναμικού, την αναβάθμιση των υπηρεσιών εξατομικευμένης υποστήριξης και το σχεδιασμό των παρεχόμενων υπηρεσιών βάσει της πρόβλεψης αναγκών σε δεξιότητες.
Σε ποιους απευθύνεται
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ,
ΕΠΙΤΕΛΙΚΗ ΔΟΜΗ ΕΣΠΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
Περίοδος υποβολής
από 19/3/2024 έως 30/6/2024